Wizz Air to zaraz obok Ryanaira jedna z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych tanich linii lotniczych, oferujących bogatą siatkę połączeń w atrakcyjnych cenach. Pasażerowie z Polski mają powody do radości, gdyż węgierski przewoźnik postanowił odpowiedzieć na zapotrzebowanie podróżnych z naszego kraju, którzy nie mieli do tej pory do wyboru polskojęzycznej obsługi.
Chcąc poprawić jakość obsługi klientów, od teraz pasażerowie Wizz Aira mogą liczyć na wsparcie polskojęzycznych konsultantów na stronie internetowej przewoźnika oraz w aplikacji od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-18.
Poza tymi godzinami, przez całą dobę dostępna będzie wirtualna asystentka o imieniu Amelia. Czatbot ma być gotowy, by pomóc w każdej sytuacji. A to wszystko w ramach inicjatywy "Customer First Compass". - Rozpoczynamy nowy rozdział. [...] Symbol naszego zaangażowania w stawianie pasażerów na pierwszym miejscu. [...] To zmiana w sposobie myślenia, działania i dostarczania usług w całym przedsiębiorstwie. Każda decyzja, którą podejmujemy, będzie teraz kierowana potrzebami naszych klientów - komentowała Yvonne Moynihan, Corporate and ESG Officer w Wizz Airze.
3 kwietnia 2025 Wizz Air przedstawił plan wprowadzenia rewolucyjnych zmian, które mają znacznie poprawić komfort podróży pasażerów. Projekt transformacji o nazwie "Customer First Compass" to inicjatywa, która pochłonie budżet rzędu blisko 14 milionów dolarów. Opiera się na czterech głównych filarach: produkcie, cenie, usługach oraz komunikacji. Każdy z nich ma na celu dostarczenie pasażerom jeszcze lepszego doświadczenia.
W praktyce oznacza to poprawę jakości obsługi oraz gwarancję niższych cen biletów bez ukrytych opłat. Dodatkowo, w przypadku opóźnionych lub odwołanych lotów, pasażerowie mogą liczyć na szybszą reakcję. Zażalenia będą rozpatrywane w ciągu 7 dni, a zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 24 godzin. Czy latasz tanimi liniami lotniczymi? Zapraszamy do udziału w sondzie oraz do komentowania.