
Amazon.pl ogłosił strategiczne partnerstwo z Miles & More, programem lojalnościowym grupy Lufthansa. Nie musisz nigdzie latać, by zbierać mile.
W ramach nowej współpracy klienci polskiego oddziału Amazona będą mogli zbierać mile za zakupy dokonane w sklepie. To pierwsza tego typu kooperacja Amazon z programem dla podróżujących w Polsce.
Do 31 sierpnia 2025 roku, za każdą złotówkę wydaną na Amazon.pl, użytkownicy programu Miles & More mogą zdobyć jedną milę. Warunkiem naliczenia punktów jest przejście do sklepu Amazon.pl przez dedykowaną stronę internetową i zarejestrowanie na niej numeru swojej karty Miles & More. Promocja obejmuje wszystkie kategorie produktów dostępne w sklepie.
Szczególnie atrakcyjne warunki przygotowano dla subskrybentów usługi Prime. Podczas uruchomionego dziś festiwalu zakupowego Amazon Prime Day, który odbędzie się w dniach 8-11 lipca, będą oni mogli połączyć promocyjne ceny z możliwością zbierania mil.
„Współpraca z Amazon to strategiczny krok w rozwoju programu Miles & More w Polsce” – powiedział Gerald Schlögl, dyrektor zarządzający Miles & More GmbH.
Dodał, iż celem jest, aby mile stały się uniwersalną walutą w codziennym życiu, a nie tylko nagrodą za podróże lotnicze. Jak informują organizatorzy, zebrane mile zostaną naliczone automatycznie po siedmiu tygodniach od zakończenia miesiąca, w którym dokonano zakupów.
Apple rozważało konkurencję z Amazon AWS
Jeśli artykuł Amazon i Miles & More łączą siły. Za zakupy na Amazon.pl można zbierać mile nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.