Cejrowski: Koniec tęczowego czerwca. Lisicki: W Warszawie Trzaskowski z satanistami
Zdjęcie: Paweł Lisicki i Wojciech Cejrowski Źródło: DoRzeczy.pl
Amerykańskie firmy znacząco ograniczyły swoje kampanie marketingowe oraz wydatki w związku z tegorocznym Pride Month (Miesiącem Dumy osób LGBT+). Do tej pory było to wydarzenie bardzo efektowne. Sklepy ozdabiały okna tęczowymi flagami, eksponowały koszulki i kubki do kawy z motywem LGBT+ przy wejściach, zmieniały swoje loga na kontach w mediach społecznościowych i podkreślały darowizny. W tym roku się to zmieniło. CNN twierdzi, iż firmy obawiają się m.in. działań ze strony administracji Donalda Trumpa. Agencje federalne zagroziły bowiem, iż zbadają firmy z programami różnorodności, równości i integracji. Jest to część szerszego zwrotu w korporacyjnej Ameryce, w której wiele firm rezygnuje z części...