Codzienność, która łączy. Marka ANIA KRUK w kampanii „HEY MUM, I feel you” mówi głośno: mamy tak samo

zwierciadlo.pl 9 godzin temu
Zdjęcie: (Fot. Materiały partnera)


Nie każda codzienność wygląda jak z obrazka. Czasem to dres założony tył na przód, jogurt we włosach dziecka i pytanie: „czy ja dziś coś zjadłam?”. Innym razem – nieprzespana noc, zupa na koszuli i zimna kawa zapomniana w kuchni. A czasem – łzy wzruszenia, które zaskakują między praniem a kolacją. W kampanii „HEY MUM, I feel you” marka ANIA KRUK z czułością przygląda się codzienności Mam. Prawdziwej – pełnej emocji, nieidealnej. Ale właśnie dlatego – tak bardzo bliskiej. Z okazji Dnia Matki ANIA KRUK oddaje głos kobietom, które każdego dnia ogarniają życie – na swój sposób. Bo choć każda z nas jest inna, łączy nas więcej niż się wydaje.
Idź do oryginalnego materiału