Czy reklama drukowana przez cały czas się opłaca? Sprawdziliśmy

pultusk24.pl 6 godzin temu
Reklama drukowana może wydawać się archaiczna ze względu na fakt, iż dziś marketing bardzo mocno przeniósł się do sieci. Jest to jednak mit i wiedzą o tym ci, którzy wciąż korzystają z drukowanych reklam – sprawdź, dlaczego przez cały czas opłaca się w nie inwestować! Dlaczego druk przez cały czas działa w cyfrowym świecie?

Druk cechuje się wyższą trwałością percepcyjną, niż reklama cyfrowa. Materiały papierowe są lepiej zapamiętywane, bardziej zwracają uwagę, angażują fizycznie, czego nie można powiedzieć o marketingu online.

Badania wykazały, iż ludzie częściej wracają na przykład do folderów reklamowych, niż do mailingów promocyjnych. To dlatego druk katalogów wciąż cieszy się popularnością w wielu branżach. Tego typu oferta daje możliwość eksponowania oferty bez dystraktorów, których w sieci jest dużo (konkurencja w postaci innych reklam, przeskakujące okienka).

Katalogi sprawdzają się w branży modowej, meblowej i wielu innych – odbiorca może w swoim tempie przeglądać asortyment, nie rozpraszając się niczym innym.

Reklama, która zostaje – dosłownie
Idź do oryginalnego materiału