REKLAMA
Świadome nawodnienie i zdrowy styl życia to podstawy prawidłowego funkcjonowania i nikt nie wie tego lepiej od jednej z najbardziej rozchwytywanych polskich gwiazd. Doda nie tylko występuje w nowej kampanii – jej cięty język, autentyczność i niepowtarzalny styl sprawiają, iż materiały z jej udziałem stają się viralem. W ten sposób piosenkarka wraz z marką Dafi udowadniają, iż nie trzeba sztucznej inteligencji, aby ruszyć głową. Wystarczy… pić wodę, ale nie byle jaką – filtrowaną!U mnie nie ma miejsca na ściemę i kompromisy – ani na scenie, ani w życiu prywatnym. (…) Przysięgłam sobie, iż nie wiem jakby musiało mi się chcieć pić, żebym sięgnęła po jednorazówkę– wyznaje Doda. I w swoim stylu dodaje:
Po prostu – nie ma takiej opcji!
Doda zachwyca w kampanii swoją autentycznością i stylem Fot. Materiał promocyjny marki Dafi
Woda to życie. Doda to styl życiaPiosenkarka nie rozstaje się ze swoją nową miłością choćby na krok – smukłą butelkę Dafi zabiera na siłownię, plan zdjęciowy, do studia i na randki. Wodę powinniśmy popijać regularnie, małymi łykami, dlatego dodatek tego typu musiał być nie tylko praktyczny, ale i stylowy. Z tego powodu limitowana kolekcja butelek z filtrem, którą współtworzyła Doda, to pastelowy raj dla każdej świadomej fanki mody. Każdy kolor ma przesłanie i opowiada inną historię:Baby Pink – słodycz z pazurem. Uroczy, ale nie przesłodzony. Idealny dla tych, które wiedzą, iż róż to nowa siła.Dove Blue – błękit spokoju, jak poranne niebo po burzy. Dla marzycielek i buntowniczek jednocześnie.Mocha Mousse – kawa z mlekiem w wydaniu glamour. Dla miłośniczek elegancji, które nie chcą iść na kompromisy.Butter Yellow – kolor dobrego humoru. Jak słońce zamknięte w butelce – na każdy pochmurny dzień.Pistachio – zielona energia, retro vibe i manifest troski o planetę w jednym.
Butelki Solid i Soft dostępne są we wszystkich wymienionych kolorach w pojemnościach 0,5 l i 0,7 l. Natomiast stalowe butelki Solid Steel Cold występują w pojemności 0,5 l. od dzisiaj nie ma wymówek – dzięki tak szerokiej palecie możliwości, każdy znajdzie coś dla siebie! Doda w wersji eko kontra AIWspółpraca z Dafi to nie przypadek. Marka od ponad 30 lat edukuje, inspiruje i pomaga zmieniać nawyki milionów osób w Polsce. Wybór Dody na ambasadorkę to nie tylko ukłon w stronę popkultury, ale przede wszystkim manifest, iż styl i odpowiedzialność mogą iść w parze.
Doda stworzyła limitowaną kolekcję butelek filtrujących Dafi Fot. Materiał promocyjny marki Dafi
Doda to artystka, która budzi emocje, potrafi zwrócić uwagę na siebie, ale również na niezmiernie ważne tematy społeczne.
– mówi Katarzyna Bursztein, Dyrektor Marketingu Dafi.A sama zainteresowana? Nie ma wątpliwości, iż to idealne połączenie.Współpraca z Dafi to mój świadomy wybór. Wierzę, iż małe kroki naprawdę mają znaczenie. A filtrująca butelka? Wlewasz wodę z kranu, gdziekolwiek jesteś, sama decydujesz, co pijesz – no czy to nie jest genialne?– mówi gwiazda.W kampanii Dafi Doda nie tylko promuje nawodnienie. W swoich zabawnych materiałach zderza się ze światem sztucznej inteligencji, przypominając, iż najważniejsza jest… ta prawdziwa, naturalna. Zasilana wodą i zdrowymi wyborami, a nie algorytmem. Królowa autopromocji pokazuje, iż zamiast pytać AI o dietę, lepiej napić się wody i posłuchać siebie.
W końcu inteligencja to też umiejętność wyboru – i rezygnacji z plastiku na rzecz butelki wielorazowej, a przy okazji: oszczędność, wygoda i styl.Materiał promocyjny marki Dafi.