HM ruszył z nowym "sklepem". Sprzeda za ciebie stare ubrania

kobieta.gazeta.pl 1 dzień temu
H&M wprowadził na polski rynek nową usługę. Klienci będą mieli możliwość sprzedawania używanej odzieży i akcesoriów dzięki platformie Sellpy. Dotyczy to nie tylko artykułów tej marki.
Dziś coraz częściej sięgamy po rzeczy z drugiej ręki i dotyczy to również odzieży i akcesoriów. Świadczy o tym popularność aplikacji do sprzedaży używanych rzeczy, grup sąsiedzkich do wymiany, a choćby lumpeksów. Z odpowiedzią na potrzeby klientów wyszła więc Grupa H&M.


REKLAMA


Zobacz wideo Andziaks nazwana "królową konsumpcjonizmu". Zdradziła nam, jaką ma najdroższą rzecz w szafie


Czy Sellpy jest w Polsce? od dzisiaj klienci mogą też sprzedawać
Sieć zdecydowała się rozszerzyć działalność swojej platformy second-hand, Sellpy, w Polsce. Klienci na stronie i w aplikacji znajdą kolekcje z drugiej ręki. Od 2021 roku mogą z niej korzystać jedynie do kupowania. od dzisiaj będą też mieli możliwość sprzedaży używanej odzieży, akcesoriów i artykułów lifestylowych. Opcja ta została uruchomiona oficjalnie 27 maja 2025 roku.


Fot. Daisy-Daisy/iStockphoto / Getty Images/iStockphoto


Sellpy ogłosił też, iż zainwestuje w drugi magazyn w Polsce. - Od momentu uruchomienia lokalnej usługi zakupowej w Polsce w 2021 roku obserwujemy silny i rosnący popyt ze strony polskich konsumentów - zauważa Asia Sowińska, Expansion Manager w Sellpy, cytowana przez businessinsider.com.pl.
Jak działa Sellpy? Jest haczyk
Po zarejestrowaniu się i wybraniu opcji sprzedaży otrzymasz od Sellpy specjalną torbę, do której pakujesz wybrane rzeczy. Po jej odesłaniu pracownicy zajmą się całym procesem odsprzedaży, od kontroli jakości przez wycenę po wykonanie zdjęć i wysyłkę. To więc dobre rozwiązanie dla tych, którym szkoda czasu w fotografowanie i pakowanie przesyłek. Nie brak też minusów.


Jak informuje portal dlahandlu.pl, członkowie Klubu H&M mogą otrzymać dwie bezpłatne torby do sprzedaży. Po ich wykorzystaniu za kolejne trzeba już zapłacić 10 zł. Do tego dochodzi opłata w wysokości 5 zł za każde ogłoszenie. Po udanej klienci transakcji otrzymują 40 proc. ceny sprzedaży dla produktów o wartości do 250 zł i 70 proc. przy kwocie powyżej 250 zł. Środki można wypłacić, przekazać na cele charytatywne lub przeznaczyć na zakupy na platformie.
Dziękujemy za przeczytanie naszego artykułu.
Zachęcamy do zaobserwowania nas w Wiadomościach Google.
Idź do oryginalnego materiału