Marka GAP to ikona amerykańskiego stylu casual. To właśnie ona powraca do Polski, choć pierwsze kroki z tym związane wykonała już wcześniej. Mimo wszystko uruchomienie pierwszego oficjalnego sklepu stacjonarnego to ważne wydarzenie zarówno dla firmy, jak i fanów jej produktów. Zapowiedziano również ekspansję na większą skalę.
REKLAMA
Zobacz wideo Aleksandra Włodarczyk o potrzebie kontrolowania przemysłu odzieżowego
Czy w Polsce jest sklep GAP? Amerykańska marka odzieżowa już kiedyś pojawiła się w naszym kraju
Jak dowiadujemy się z oficjalnej strony GAP, małżeństwo Don i Doris Fisher otworzyli pierwszy w historii sklep GAP w 1969 roku w San Francisco. Początkowo w jego ofercie były wyłącznie męskie jeansy Levi's i nagrania muzyczne. Dziś sprzedawany przez firmę asortyment jest dużo bardziej zróżnicowany. Znajdziemy tu odzież damską, męską i dziecięcą, a także dodatki i akcesoria. Marka zyskuje uznanie klientów dzięki połączeniu mody i wygody. Tym urzekła również polskich odbiorców, gdy po raz pierwszy pojawiła się na naszym rynku. Portal wiadomoscihandlowe.pl przypominają, iż GAP działał już w Polsce w latach 2011-2015. Powodem zakończenia tej działalności było wycofanie się firmy Empik Media & Fashion z dystrybucji marek modowych, wśród których było właśnie GAP. Od tamtego czasu minęło dokładnie 10 lat i firma ma duże plany związane z naszym krajem.
Zobacz też: Popularna sieć po kilku latach wróciła do Polski. Otworzyła już pierwszy sklep
Powrót GAP do Polski zaczął się tak naprawdę już we wrześniu 2024 roku. To właśnie wtedy w Outlet Designer Piaseczno ruszył GAP o powierzchni 300 metrów kwadratowych. Natomiast 6 czerwca 2025 roku marka otworzyła sklep w Outlet Factory Kraków, ponownie o powierzchni 300 metrów kwadratowych. Co zatem czeka nas w przyszłości?
GAP, sklep stacjonarny w Warszawie. Otworzenie pierwszego oficjalnego punktu po przerwie będzie gratką dla fanów
Portal dlahandlu.pl donosi, iż już 20 czerwca 2025 roku w Westfield Arkadia w Warszawie odbędzie się otwarcie pierwszego, oficjalnego sklepu marki GAP w Polsce. Z tej okazji na wszystkich klientów będzie czekać 20-procentowa zniżka na cały asortyment. Wydarzenie to ma dla firmy duże znaczenie.
Polska to dla nas najważniejszy rynek, a Warszawa, ze względu na dużą liczbę mieszkańców i modowych konsumentów, ma strategiczne znaczenie. Oficjalny sklep w Warszawie to początek do pełnej ekspansji, która nas czeka
- podkreśla Roman Puchala, Head of Business Development Poland, cytowany przez dlahandlu.pl. Wybór tego konkretnego miejsca też nie był przypadkowy.
Obecność w Westfield Arkadia pozwala nam dotrzeć do grona klientów z modowym zacięciem
- dodaje Marek Drvota, członek zarządu CS Retail Polska. CS Retail to grupa handlowa, której częścią jest GAP, i która zarządza siecią sklepów w Europie Środkowej. Marka jest już obecna m.in. w Czechach, Słowacji i Węgrzech.
Dziękujemy, iż przeczytałaś/eś nasz artykuł.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.