Wizz Air to znane w Polsce, tanie linie lotnicze z Węgier. Wraz z Ryanairem zdecydowanie wiodą one prym pod względem liczby oferowanych europejskich kierunków.
REKLAMA
Choć sam komfort lotu z pewnością odbiega jakością od innych linii lotniczych, Wizz Air w dalszym ciągu cieszy się w Polsce sporą popularnością i jest chętnie wybierany przez podróżujących.
3 kwietnia węgierska linia lotnicza ogłosiła jednak zamiar wprowadzenia nowego projektu, który w znacznym stopniu przyczyni się do komfortu podróży pasażerów.
Wizz Air z rewolucją w zakresie obsługi. Inwestycja warta jest kilkanaście miliardów
Plan transformacji o nazwie "Customer First", którą podzielił się niedawno węgierski przewoźnik, zakłada liczne zmiany na tle obsługi klienta. Skupiać będzie się ona na czterech głównych filarach: produkt, cena, usługi oraz komunikacja.
Jak zmiany wpłyną na podróż pasażerów? To spore udogodnienia!
W rzeczywistości, pod tajemniczymi filarami planu kryją się znaczne udogodnienia dla podróżujących. Linia lotnicza deklaruje, iż plan "Customer First" ma na celu przede wszystkim poprawienie jakości działania linii oraz gwarancji niższych cen biletów na rynku, bez innych, ukrytych opłat.
To jednak nie wszystko. Rewolucji podlega także system opóźnionych lub odwołanych lotów. Zgodnie z nowymi zasadami, wszelkie zażalenia wynikające z opóźnionego lub odwołanego lotu mają być rozpatrywane w przeciągu 7 dni, a następny zwrot środków odbywać się w przeciągu 24 godzin.
Projekt ten zakłada inwestycję aż 14 milionów euro.