Nowa kampania BOSS Eyewear to świeży powiew energii i stylu, a jej twarzą został jeden z najbardziej utytułowanych piłkarzy naszych czasów – Robert Lewandowski. Marka BOSS, wspólnie z grupą Safilo, ogłosiła jego udział jako ambasadora w Polsce oraz w krajach niemieckojęzycznych: Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Wybór Lewandowskiego nie jest przypadkowy. Jego precyzja, siła i zdecydowanie idealnie wpisują się w DNA marki BOSS, której filozofia #BeYourOwnBOSS zachęca do życia na własnych zasadach – z autentycznością i stylem. Sam sportowiec podkreśla: „Cieszę się, iż dołączam do rodziny BOSS EYEWEAR i mogę wnieść swoją pasję do tej kampanii”.
BeYourOwnBOSS – filozofia autentyczności
Filozofia BOSS od lat opiera się na idei „Be Your Own BOSS” – bądź swoim własnym szefem. To przekaz skierowany do ludzi odważnych, niezależnych i stylowych. Robert Lewandowski, z jego determinacją i samodyscypliną, doskonale ucieleśnia te wartości. W kolekcjach marki BOSS znaleźć można elegancję w nowoczesnym wydaniu: od garniturów, przez odzież casualową i sportową, aż po akcesoria – w tym okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne, które promuje Lewandowski. Marka obecna jest w 132 krajach, a swoje kolekcje oferuje w około 7 400 punktach sprzedaży oraz online w 70 krajach.
Nowa kolekcja BOSS: wiosna-lato 2024
Wspólna kampania BOSS EYEWEAR i Roberta Lewandowskiego promuje kolekcję na sezon wiosna-lato 2024. Nowe modele łączą elegancki design z najwyższą jakością wykonania. Marka stawia na minimalistyczne formy, precyzyjne detale i wygodę – wszystko w duchu nowoczesnego rzemiosła. Okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne prezentowane w kampanii są wyrazem nowoczesnej elegancji i pasują do dynamicznego stylu życia współczesnych konsumentów. To nie tylko modowy dodatek, ale też element świadomego budowania własnego wizerunku.

