– Sprzedaż vs. marketing – odwieczny duet, czy niekończąca się rywalizacja? Na Sales is the Queen III wyciągniemy na światło dzienne wszystkie tajemnice skutecznej współpracy tych dwóch światów! – zapowiadają organizatorzy największej konferencji sprzedażowo-marketingowej na południu Polski.
Wydarzenie to odbędzie się 15 maja w Bielskim Centrum Kultury. To jedyna taka okazja na Podbeskidziu, by zaznajomić się z nowoczesnymi formami sprzedaży i marketingu oraz poznać najgorętsze trendy od czołowych specjalistów z całej Polski.
Na uczestników czekają: trzy bloki tematyczne prowadzone przez czołowych ekspertów z całej Polski oraz gość specjalny z Czech; skuteczne strategie marketingowe i sprzedażowe; nowoczesne narzędzia wspierające biznes oraz networking na najwyższym poziomie.
Podczas konferencji eksperci przedstawią najnowsze trendy sprzedażowe i taktyki marketingowe, a w bloku narzędziowym uczestnicy wydarzenia zapoznają się z nowoczesnymi narzędziami, które rewolucjonizują i usprawniają procesy sprzedażowe.
W gronie prelegentów znajdą się m.in: Artur Jabłoński – założyciel i CEO firmy doradczo-szkoleniowej Suasio i agencji marketingowej digitalk, Mariusz Chrapko – doradca, mentor, twórca podcastu Menedżer Plus, Kama Kotowska – trenerka wystąpień publicznych i pitchowania, Konrad Kitaszewski – marketingowiec, właściciel i twórca rozpoznawalnych marek – Leadhub, Marketing Content oraz Akademia Generowania Leadów.
Organizatorami konferencji są Fundacja Startup Podbeskidzie oraz Silesian Startup Foundation.
Bilety do nabycia tutaj.
Strona wydarzenia na Facebooku tutaj.