Paryż, deszczowe popołudnie. Z dwudziestoma dziennikarkami i influencerkami wysiadamy z czarnych eleganckich busów, by schodami pałacowego Hotelu Potocki wejść do La Maison L’Oréal Paris. Jesteśmy na jednym z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu francuskiego koncernu, czyli na corocznej premierze nowości kosmetycznych marki. Jest jak zawsze pięknie - światło odbijające się od kryształowych żyrandoli pada na nowiutke opakowania kultowych pomadek Color Riche a stanowiska do badania skóry i testowania makijażu wyglądają jak stworzone dla czerwonodywanowych gwiazd. Ale między nimi w białych fartuchach krążą naukowcy z laboratoriów L’Oréal Paris, których wiedza magnetyzuje bardziej niż wszystkie postawione na tym evencie instaspoty. Kilka przeprowadzonych tu rozmów, profesjonalnie wykonane analizy skóry dzięki najnowocześniejszych sprzętów udowadniają jedno - nikt w przemyśle kosmetycznym nie ma tak rozbudowanego zaplecza naukowego jak marka L’Oréal Paris. Nic dziwnego - budowano je od dekad, co udowadnia jubileuszowa wystawa archiwów marki, która w tym roku jest jedną z głównych atrakcji wydarzenia. Z tej okazji udało nam się porozmawiać z Globalną Dyrektor Naukowa marki L’Oréal Paris - Elisabeth Bouhadaną.