Yummy Party Box podbija rynek eventów i cateringu ślubnego. W planach również ekspansja zagraniczna

informacjeprasowe.pl 1 dzień temu

Yummy Party Box, marka cateringowa znana z estetycznych party boksów i cateringu eventowego, wchodzi w nową fazę rozwoju. Firma celuje w zagraniczną ekspansję, inwestycje w nowoczesną infrastrukturę i rozwój lokalizacji w największych miastach Polski. W 2025 roku planuje przekroczyć 19 mln zł przychodów i umocnić pozycję jednego z liderów rynku cateringu eventowego.

Yummy Party Box powstało w 2020 roku, gdy Sylwia Klimek – dziś właścicielka spółki – zaczęła przygotowywać estetyczne zestawy przekąsek na spotkania z influencerami. Początkowo był to projekt tworzony z pasji, który gwałtownie przekształcił się w dynamicznie rozwijający się biznes. w tej chwili firma zatrudnia 100 osób, obsługuje eventy w całej Polsce oraz dostarcza party boksy w Warszawie i okolicach.

Zaczynałam od inwestycji rzędu kilkuset złotych. Dziś planujemy wielomilionowe nakłady – mówi Sylwia Klimek, założycielka i prezes Yummy Party Box. – Internet, estetyka i potrzeba domowych dostaw w pandemii pozwoliły nam zbudować silną markę. Teraz czas na skalowanie – dodaje.

Wraz z rozbudową struktur operacyjnych, rosnącą liczbą zamówień i wdrażaniem automatyzacji, Yummy Party Box systematycznie zwiększa przychody. W 2021 roku firma wygenerowała 411 tys. zł przychodu, w 2022 już 2,2 mln zł, a w 2023 – 6,3 mln zł. Rok 2024 ma zakończyć się wynikiem 13 mln zł, a w 2025 planowany jest dalszy, ponadprzeciętny wzrost.

– Przychody Yummy rosną w tempie 50 proc. rok do roku, a nasza EBITDA wynosi 30 proc. Mamy ambitne plany rozwoju – reorganizujemy strukturę firmy, automatyzujemy produkcję, wzmacniamy działy sprzedaży i logistyki oraz szukamy nowej siedziby w Warszawie – podkreśla Filip Lesiak, dyrektor zarządzający Yummy Party Box.

Obecnie Yummy Party Box stawia na party boksy i catering eventowy, w planach jest wzmocnienie pozycji w największych aglomeracjach, takich jak Śląsk, Trójmiasto, Wrocław czy Kraków. Równolegle rozwijana jest nowa marka – Yummy Wedding, która odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na kompleksowy catering ślubny.

– Myślimy o przyszłości. Chcemy być obecni w największych miastach Polski, ale też wyjść z ofertą poza granice kraju. Nasze party boksy mogą z powodzeniem trafić do klientów w Hiszpanii i Czechach – dodaje Sylwia Klimek.

Yummy Party Box planuje ekspansję zagraniczną w modelu eksportowym – pierwszymi rynkami mają być Czechy i Hiszpania. Firma chce też uruchomić własne delikatesy z produktami spożywczymi oraz wejść w segment szkoleń kulinarnych, kierowanych zarówno do klientów indywidualnych, jak i branży HoReCa.

Mimo silnej konkurencji, Yummy Party Box rośnie szybciej niż rynek. najważniejsze inwestycje obejmują automatyzację linii produkcyjnych, rozwój zespołu oraz nowe lokalizacje. Firma stawia na jakość, innowacyjność i skalowalność operacyjną – wszystko po to, by jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów indywidualnych i biznesowych.

– Przez pięć lat zbudowaliśmy solidne fundamenty, przetestowaliśmy różne modele sprzedaży i poznaliśmy potrzeby klientów. Teraz jesteśmy gotowi, by wejść na kolejny poziom i rozwijać się nie tylko w Polsce, ale również za granicą – podsumowuje Sylwia Klimek.

Idź do oryginalnego materiału