Też lubisz dopasowywać swoje perfumy do pory roku? jeżeli tak, to pewnie idealnego zapachu na lato. To niełatwy wybór, ale Sephora stara się pomóc, jak może, i obniża ceny niektórych propozycji od znanych marek. Przy słonecznej i upalnej pogodzie uwielbiam pachnieć owocami, dlatego rzuć okiem na te konkretne propozycje.
Kultowe Black Opium od lat nie wychodzi z mody
Gdybym miała wymienić 3 najbardziej kultowe zapachy, znalazłoby się wśród nich Black Opium od Yves Saint Laurent. Świetne zarówno na co dzień, jak i na wieczorowe wyjścia. Pojawiają się tu wyraziste nuty zapachowe i mocno wybija się gruszka wraz z mandarynką. Głębi dodaje kwiat pomarańczy, jaśmin oraz odrobina kawy z wanilią.

Tak powstaje bardzo charakterystyczna kompozycja, wybierana przez kobiety od dekad. To słodkie, ale nieprzytłaczające perfumy. Sephora obniża ceny każdej pojemności, a buteleczkę 50 ml kupisz taniej o ponad 150 zł. Tego cudownego, ponadczasowego zapachu będziesz mogła używać przez całe lato.
Spora promocja na perfumy Valentino. Intensywny zapach dla elegantek
Kolejną gratką dla łowców okazji będą perfumy Valentino Voce Viva Intensa, które są w tej chwili przecenione o 25%. Już sama nazwa sugeruje, iż to mieszanka wyróżniająca się swoją intensywnością i kobiecością. W jej składzie dominuje bergamotka oraz pianka kryształowa, a całość dopełnia kwiat pomarańczy.

Tu świeżość przeplata się z głębią i zmysłowością. Dlatego perfumy Valentino tak dobrze będą pasować miłośniczkom elegancji. Są sprzedawane w szykownej buteleczce ze złotym korkiem, co idealnie oddaje ich charakter. Będą świetną opcją na lato, a 30 ml flakonik, który Sephora właśnie wyprzedaje, bez problemu zmieści się w bagażu.
Owocowa mieszanka od Guerlain, dla której stracisz głowę
Na co jeszcze zwrócić uwagę, będąc w Sephorze? Zdecydowanie na perfumy Guerlain Mon Guerlain Sparkling Bouquet. One charakteryzują się swoją świeżością, nutami owocowymi oraz odrobiną wyczuwalnego bursztynu. Postawiono na połączenie wanilii, lawendy, gruszki i jaśminu.

To zapach, który jest wręcz magnetyzujący i przyciągający. Trudno przejść obojętnie choćby obok jego flakonika, zaprojektowanego w 1908 roku, który stał się flagowcem marki Guerlain. Przypomina buteleczkę od alchemika i sprawia, iż perfumy wyglądają jeszcze bardziej ekskluzywnie i luksusowo.