Za projektem stoją dwie marki, które w swoim stylu wiedzą, jak połączyć estetykę z autentycznym przekazem. Rossmann – bliska nam kobietom drogeria, która towarzyszy nam na co dzień. I Kopi – jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek biżuteryjnych ostatnich lat, znana z nietuzinkowych projektów inspirowanych naturalnymi formami i klimatem vintage. W tym duecie powstała kolekcja dwunastu unikalnych pinów, które łączą świat codziennych rytuałów pielęgnacyjnych z biżuteryjną symboliką i modowym sznytem.

Oficjalna premiera kolekcji odbyła się 17 lipca w warszawskim butiku Kopi przy ulicy Oleandrów 4. To miejsce, które już samo w sobie emanuje estetyką – a tego dnia stało się przestrzenią dla wszystkich, którzy chcieli na chwilę wejść do świata Piniar. Wnętrze w odcieniach czerwieni, stylowe ubrania, dodatki w postaci pinów i charmsów – wszystko zostało zaaranżowane tak, by każdy mógł poczuć klimat akcji i przymierzyć do siebie jej przesłanie. Goście bawili się modą, robili selfie… ale też – i to najważniejsze – zapoznawali się z przekazem, jaki niosą za sobą piny.
Bo ta kolekcja to nie tylko styl, to też głos. Dosłownie.

Jak zdobyć pina?
Co miesiąc w aplikacji Rossmann PL pojawi się nowy pin oraz przypisane do niego zadania. Po ich ukończeniu wystarczy pokazać aplikację przy kasie w drogerii i… gotowe! Pin ląduje w waszych rękach, a wy oficjalnie dołączacie do społeczności Piniar.
Piny możecie nosić, jak tylko chcecie – na kurtce, torbie, jeansach, bucie. Nie ma jednej instrukcji. Na dedykowanej stronie akcji znajdziecie też garść inspiracji – pomysłów na to, jak stylowo wpleść te małe dzieła sztuki w swoje codzienne outfity.

Piny od Rossmanna i Kopi - 12 wyjątkowych modeli
Każdy pin to inny wzór – i każdy niesie za sobą przesłanie. Po odebraniu pina w drogerii Rossmann, w aplikacji pojawia się specjalna głosówka. To nie tylko miły dodatek – to inspirujący i wzmacniający komunikat. To moment, w którym pin "przemawia" do nas i przypomina, jak ważne jest, by powiedzieć sobie coś dobrego.

Pierwszy pin z kolekcji to dłoń. Prosty, a jednocześnie bardzo wymowny symbol. Jego przekaz mówi: „Przybij sobie piątkę – jesteś 10 na 10”. I choć to tylko kilka słów, ich znaczenie jest ogromne – zwłaszcza w czasach, gdy tak łatwo w siebie zwątpić.
Wystarczy spojrzeć na tę przypinkę, dotknąć jej palcami i… przypomnieć sobie, iż zasługujemy na uznanie. Od siebie samych.

Co dalej?
Piny to dopiero początek! Do tej kolekcji już niedługo dołączą sezonowe naklejki, również zaprojektowane przez Kopi. A potem – kolejna niespodzianka, zatem warto trzymać rękę na pulsie. I na aplikacji Rossmann PL.

Chcecie zdobyć swoje piny? To idealny moment, by dołączyć do tej pozytywnej akcji. Bo #Piniary wiedzą, iż dobry styl to także wartości i emocje.
Materiał promocyjny marki Rossmann.