Etam Live Show 2025 w Paryżu za nami! Najgorętsze wydarzenie podczas fashion week’u zaprezentowało trendy na 2026 rok

miumag.pl 5 godzin temu
30 września 2025 roku dziedziniec Monnaie de Paris zamienił się w teatralną scenę, na której moda, muzyka i emocje splotły się w jedno. Tego wieczoru odbył się Etam Live Show 2025 – wydarzenie, które już kolejny rok przyciąga uwagę całego świata podczas paryskiego fashion week. Francuska marka bielizny pokazała, iż jej pokaz mody nie należy do zwyczajnego wybiegu z modelkami – to celebracja kobiecości w najodważniejszym wydaniu. Tym razem Etam otworzył nowy rozdział pod hasłem J’ETAM – gry słów, która łączy „Je t’aime” i nazwę marki, stając się symbolem miłości do kobiet, wolności i autentyczności. Atmosfera? Elektryzująca. Czerwony wybieg przypominał scenę francuskiego kabaretu, a światła pulsowały jak bicie serca miasta. To był wieczór, w którym obok międzynarodowych influencerek, takich jak Chloé Lecareux, na wybiegu pojawiły się także polskie modelki – Sylwia Butor i Meg Dmitruk. interesujące efektu tego wydarzenia? Oto 6 mocnych trendów na 2026 rok, które podbiły wybieg Etam we wtorkowy wieczór!


Etam Etam


Bielizna jako element stylizacji

Gorsetowy stanik w odcieniu rdzawej czerwieni nałożony na czarny, przylegający top z długim rękawem – to, co kiedyś uchodziło za prowokację, dziś jest trendem na wybiegach i ulicach. To trend, który redefiniuje funkcję bielizny – już nie skrywaną pod warstwami ubrań, ale wystawioną na pierwszy plan. Efekt? Nowoczesny kontrast miękkości i zmysłowości z siłą i minimalizmem. Taka stylizacja przyciąga spojrzenia i jasno komunikuje: kobieta sama decyduje, jak opowiada o swojej cielesności.


Etam


Grochy w nowoczesnej odsłonie


Na wybiegach Etam retro spotyka nowoczesność. Transparentne komplety zdobione czarnymi grochami to flirt z estetyką lat 60., przełożony na język współczesnej kobiety. Body i rajstopy w grochy nie tylko przyciągają uwagę, ale też wprowadzają element zabawy – lekkość i kokieterię, które kontrastują z cięższymi, minimalistycznymi trendami. To stylizacja dla kobiet, które lubią bawić się kodami mody i interpretować klasykę na własnych zasadach.


Etam


Widoczne sutki i koniec tabu


Jednym z najbardziej dyskutowanych elementów pokazu były biustonosze, które celowo eksponowały sutki. Pozornie zwykły cielisty stanik, który poprzez trójwymiarowe wykończenia imitował kształt sutków . To projekt balansujący na granicy mody i performansu, mający wywołać dyskusję o cenzurze kobiecego ciała. Etam podkreśla, iż biust nie potrzebuje dodatkowego filtra ani ukrycia – jego naturalność jest piękna sama w sobie. Ten trend można odczytać jako odważny krok ku akceptacji i przełamywaniu stereotypów wokół kobiecej nagości.


Etam


Koronka – romantyczna i zawsze aktualna


Koronka w wizji Etam to coś więcej niż nostalgia za dawną elegancją. W kolekcji pojawiła się zarówno w formie subtelnych białych kompletów, które niemal stapiały się ze skórą, jak i w intensywnych burgundach czy czerni, zestawianych z pasami do pończoch. To opowieść o kobiecości w wielu odcieniach – od eterycznej po wyrafinowaną i prowokującą. Koronka, choć zakorzeniona w tradycji, w 2026 roku jest reinterpretowana jako język wolności i sensualności.


Etam


Layering – sztuka warstw


Jednym z najbardziej świeżych kierunków Etam jest layering – warstwowe budowanie sylwetki, które miesza światy bielizny i mody ready-to-wear. Przezroczyste body nałożone na rajstopy, biustonosze na topach czy koronkowe legginsy imitujące spodnie to zabawa z granicami i dekonstrukcja klasycznego ubioru. To trend, który otwiera pole do eksperymentów – pozwala nosić bieliznę jak drugą skórę, ale w nowym, bardziej konceptualnym wydaniu.


Etam


„J’ETAM” – za co kochamy markę?


Nowe hasło marki, J’ETAM, stało się sloganem całego wydarzenia – to intymny język, który ma wyrażać wszystkie odcienie miłości: do siebie, do przyjaciółek, do partnerów, a także… do życia. Show wyreżyserowany przez Oliviera Leone był niczym wizualna narracja tej idei – pełna radości, sensualności i siły.


Pokaz udowodnił, iż bielizna to już nie tylko ukryty detal, ale centralny element garderoby – narzędzie, za pomocą którego kobiety mogą mówić o swojej odwadze i wolności. Grochy, biustonosze w niestandardowych wersjach, koronki i sztuka warstw pozostaną z nami na długo.


Dla marki Etam kobiecość nie musi mieścić się w jednej definicji – może być delikatna i zmysłowa, prowokacyjna i odważna, czasem sprzeczna, ale zawsze prawdziwa. To była noc, w której Paryż oddał głos kobietom – a Etam sprawił, iż ich sensualność i siła zabrzmiały mocniej niż kiedykolwiek wcześniej.


Etam Etam


Materiał sponsorowany
Idź do oryginalnego materiału