Lotnisko Poznań-Ławica w związku z decyzją Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów musi oddać pasażerom kwoty odpowiadające podwyższonym opłatom pobranym od klientów. Chodzi o połączenia telefoniczne na infolinię pod numerem 703 203 703, które wykonywane były między 1 stycznia 2023 a 30 listopada 2024 roku.
REKLAMA
Zobacz wideo CPK - Czas Pomarzyć, Kochani [Co to będzie odc.4]
Port lotniczy Poznań-Ławica musi oddać pasażerom pieniądze. Chodzi o opłaty za połączenia
Jak czytamy na stronie portu lotniczego, "średnia kwota pobranych opłat wyniosła ok. 1,35 zł za połączenie". Jak odzyskać pieniądze? Lotnisko przekazało szczegółową instrukcję. Klienci, którzy wykonali połączenia w podanym okresie, mogą ubiegać się o zwrot m.in. za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej poznańskiego lotniska.
Dane do zwrotu (imię i nazwisko, numer telefonu, z którego wykonywano połączenie i numer konta bankowego do zwrotu) można także przesłać listownie albo mejlowo na wskazane na stronie portu lotniczego adresy. Termin upływa 30 maja 2025 roku. To, jak zauważają internauci w komentarzach, kilka czasu, biorąc pod uwagę, iż sprawa dotyczy prawie dwóch lat połączeń.
Utrudnienia na poznańskim lotnisku. Wszystko przez przebudowę
Poznańskie lotnisko od stycznia 2025 roku przypomina pasażerom o konieczności przybycia z co najmniej trzygodzinnym wyprzedzeniem. Wszystko przez trwającą przebudowę strefy kontroli i czasowo zmniejszoną liczbę stanowisk kontroli bagażu. Nowe linie z systemem opartym o tomografię komputerową uruchomiono w nocy z 31 marca na 1 kwietnia. Utrudnienia dla pasażerów związane z przebudową strefy bezpieczeństwa mają potrwać do końca maja tego roku. Czy miesiąc na ubieganie się o zwrot to twoim zdaniem wystarczająco dużo czasu? Zapraszamy do udziału w sondzie oraz do komentowania.