Kampania Home for the Holidays pokazuje trzy pokolenia miłośników marki, z których każde reprezentuje swoją własną wizję rodziny, niosąc ducha Off The Wall.


Pod kierownictwem kreatywnym Thoma Bettridge’a, rodzina Vans odzwierciedla dekady kontrkultury – od skate’owego dziedzictwa Tony’ego Alvy po Nettspend, kształtującego nową falę rapu pokolenia Z.
Do tego grona dołączają: Bella Poarch, Zion Wright, Junior Gutierrez, Efron Danzig, Marz Lovejoy, Cali DeWitt i 22 – rodzina tak eklektyczna, jak sama marka.


Kolekcja obuwia obejmuje szeroki wybór klasycznych Vans, utrzymanych w przytulnym klimacie, z wygodnymi splotami warkoczowymi, zimowymi kratami i miękkim, wysokim polarem, dostępnymi w modelach Authentic, Slip-On i Old Skool.
A ponieważ imprezy wymagają odpowiedniej oprawy, kolekcja zawiera również świąteczną mieszankę Vans Classics w odcieniach czerwieni, z metalicznymi wykończeniami, perłami i koronkowymi detalami, w modelach Slip-On, Old Skool, Knu Skool, Super Lowpro oraz Mary Jane Creeper.


Kolekcja Meet The Vans jest dostępna od dziś w sklepach Vans oraz na Vans.com.







![Kurierowi upadła paczka? Czy musisz otwierać ją przy nim? Obalamy mity logistyczne [PORADNIK PRZED ŚWIĘTAMI]](https://warszawawpigulce.pl/wp-content/uploads/2018/12/Kurier-poczta-pudelko-shutterstock_380086414.jpg)





