W 2008 roku przedsiębiorca Mikael Soderlindh i dyrektor kreatywny Viktor Tell założyli firmę Happy Socks oferującą kolorowe skarpety. Przedsięwzięcie to okazało się dużym sukcesem międzynarodowym. Zachęciło to Soderlindha do utworzenia w 2023 roku nowej sieci DRM-LND, w której do dziś pełni funkcję CEO. Teraz marka będzie dostępna również w Polsce. Co warto o niej wiedzieć przed wielkim otwarciem?
REKLAMA
Zobacz wideo Sarsa o dzisiejszej młodzieży. "Oni sami nie wiedzą czego chcą"[materiał wydawcy kobieta.gazeta.pl]
DRM-LND to sieć sklepów adresowana głównie do nastolatków. Stawia na personalizację i kreatywność
DRM-LND to sieć sklepów z akcesoriami, które umożliwiają personalizację toreb, ubrań, czapek, etui telefonów czy laptopów. Jak wyjaśnia portal WP Finanse, znajdziemy tu koraliki, charmsy, zapięcia oraz systemy dekoracji DRMZ i TAGZ. DRMZ to małe ozdoby gumowe lub metalowe z klejem 3M (klej epoksydowy o niskiej lepkości), natomiast TAGZ to określenie stosowane w odniesieniu do naszywek materiałowych. Głównym adresatem marki są nastolatkowie, a same sklepy mają zachęcać ich do kreatywności i wyrażania siebie. Znajdziemy w nich przestrzeń do tworzenia ozdób, a ponadto wystrój powstaje z myślą o robieniu zdjęć i dzieleniu się nimi w mediach społecznościowych.
Zobacz też: Ikea szykuje pierwszy taki sklep w Polsce. Będzie kilkanaście razy mniejszy. "Słuchamy klientów"
Portal dlahandlu.pl podaje, iż jak dotąd działa 13 salonów DRM-LND, a znajdziemy je m.in. w Londynie, Kuwejcie i Finlandii. Już 22 sierpnia 2025 roku do tej listy dołączy Polska, a pierwszy polski punkt będzie zlokalizowany w Złotych Tarasach w Warszawie. Firma zdradziła już pewne szczegóły na temat planowanego otwarcia.
DRM-LND Polska w Złotych Tarasach niedługo zacznie działać. Będzie czekać na gości z niespodziankami
DRM-LND Polska w Złotych Tarasach będzie położony na drugim poziomie kompleksu.
Od 22 sierpnia w Złotych Tarasach otwieramy miejsce pełne inspiracji, koloru i nieoczywistych rozwiązań - idealne do kreatywnego DIY, stylowych zdjęć i własnych projektów. To nie tylko sklep - to punkt startowy dla pomysłów, które wrzucisz na swoje Stories i Tik Toka
- czytamy w facebookowym poście opublikowanym przez profil DRM-LND Polska. Za rozwój marki na polskim rynku odpowiedzialne będą Maja Szyrocka, Małgorzata Stryjewska, Joanna Nowakowska i Natalia Grudziecka. Na koniec warto wspomnieć, iż również w sierpniu w Złotych Tarasach ma się otworzyć popularna azjatycka sieć MiniSo, która oferuje japońskie słodycze, a także gadżety. W tym przypadku jednak szczegóły dotyczące otwarcia nie są jeszcze znane.
Źródło: DRM-LND Polska (Facebook), dlahandlu.pl, WP Finanse
Dziękujemy, iż przeczytałaś/eś nasz artykuł.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.