Primavera Sound to jedno z najbardziej głośnych wydarzeń muzycznych w Europie. Co roku do Barcelony zjeżdżają tysiące fanów muzyki i stylu z całego świata, by wspólnie przeżywać koncerty największych gwiazd oraz chłonąć unikalną atmosferę artystycznej wolności. W tym roku na scenie pojawiły się takie gwiazdy jak m.in. Charli XCX, Sabrina Carpenter, czy Chappell Roan. Jednym z oficjalnych partnerów wydarzenia była marka Schwarzkopf, która zorganizowała strefę pełną aktywności, skupioną pod hasłem „When music meets hair”. Byłyśmy na miejscu!
Schwarzkopf i Primavera Sound
Współpraca i tym samym rola Schrwarzkopf jako partnera festiwalu Primavera Sound w Barcelonie miała konkretny cel - podkreślić rolę fryzury jako narzędzia wyrazu tożsamości, kreatywności i odwagi. Hasło „When music meets hair” doskonale oddawało tę ideę, łącząc muzykę i stylizację włosów w jedną, spójną narrację o swobodzie wyrażania siebie. Wizaż był obecny na festiwalu, a jako redaktorki beauty nie mogłyśmy nie odwiedzić strefy marki. Jej celem było nie tylko umożliwienie przetestowania produktów (co Wizażanki kochają najbardziej), ale przede wszystkim umożliwienie festiwalowiczom realnej zmiany wizerunku na miejscu wydarzenia.
Współpraca nie ograniczyła się więc wyłącznie do logo na banerach i własnej sceny muzycznej. Schwarzkopf aktywnie uczestniczył w tworzeniu przestrzeni festiwalowej, w której fryzura była traktowana na równi z muzyką jako nośnik emocji i stylu życia. W strefie poświęconej stylizacji włosów, uczestnicy festiwalu mogli poprawić wykonaną wcześniej przez siebie fryzurę, ale też samodzielnie zrobić fale na włosach, wyprostować pasma i utrwalić loki. Wszystko przy użyciu kultowych produktów. To jednak nie wszystko.

Dostępność profesjonalnych stylistów Schwarzkopf, którzy tworzyli festiwalowe fryzury, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Kolejki do stanowisk stylizacji nie znikały choćby na chwilę, a każdy z uczestników wychodził z indywidualnym lookiem, który idealnie wpisywał się w estetykę wydarzenia. Styliści wykorzystywali wyłącznie produkty Schwarzkopf, prezentując ich działanie w rzeczywistych warunkach festiwalowych, czyli przy wysokiej wilgotności, wietrze i długich godzinach na świeżym powietrzu. Marka udowodniła, iż moda festiwalowa to nie tylko ubrania, to także włosy, które mogą być manifestem osobowości. Hitem były warkocze z wplecioną biżuterią i mieniące się brokatowe pasma.
Zajrzyjcie z nami do środka!
Wspólna platforma wartości, czyli wolność, autentyczność, ekspresja łączy Schwarzkopf i festiwal Primavera Sound. Obie marki stawiają na inkluzywność i brak ograniczeń w wyrażaniu siebie. Fryzura była w tym roku jednym z najmocniejszych nośników tej idei.
Materiał promocyjny marki Schwarzkopf